Mensgericht,
niet taakgericht

Onze visie

Goedemorgen is opgericht vanuit de overtuiging dat de zorg voor ouderen met dementie anders kan en beter moet. Weer terug naar de basis: menswaardige en liefdevolle zorg in een fijn thuis waar alle aandacht is voor de bewoners.

Waar medewerkers trots zijn om er te mogen werken en elke dag het verschil kunnen maken. Waar particuliere zorg niet alleen is weggelegd voor vermogende personen maar voor nagenoeg iedereen betaalbaar is.

Een thuis waar het goed toeven is.

Management team

Fieke Meindertsma

Oprichtster

Fieke Meindertsma is een gedreven ondernemer met een grote passie voor de zorg. Opgegroeid met een zus met een verstandelijke beperking zag ze regelmatig hoe de zorg anders zou moeten kunnen. Vier jaar geleden legde ze samen met een team de basis voor kleinschalige huizen voor ouderen met dementie in het midden van het land. Door haar ervaring bij deze organisatie heeft ze nog scherper voor ogen hoe het ideale woonhuis voor ouderen met dementie er uit ziet. Met Goedemorgen keert ze terug naar haar roots in het Noorden.

Monique Hulzebosch

Locatieleider

Monique Hulzebosch, 53 jaar oud en wonend met haar gezin in Hasselt, heeft al sinds haar 20e een passie voor de ouderenzorg. Met 30 jaar ervaring als leidinggevende, zowel in de reguliere als particuliere zorg, is zij een bekend gezicht in de sector. Haar persoonlijkheid wordt gekenmerkt door hartelijkheid, authenticiteit, openheid en toegankelijkheid. Ze staat bekend als een echt "mensenmens" en beweegt zich op een transparante en stevige manier in haar interacties. Monique is een ondernemend type, altijd bereid om de handen uit de mouwen te steken en samen met haar team resultaten te behalen. Haar drive, dynamiek, enthousiasme en initiatief zijn aanstekelijk voor haar collega's. Coaching vormt voor Monique een sterke motivatie om haar team te ontwikkelen en gezamenlijk mooie prestaties neer te zetten.

Zorgteam, kundig en liefdevol

Bij het verlenen van werkelijk persoonsgerichte begeleiding begint de ware essentie bij de mensen zelf. Bij Goedemorgen hechten we grote waarde aan een vast en vertrouwd team. Onze organisatie is bedoeld voor een selecte groep, die gedreven is door een diepgewortelde roeping om elke dag het verschil te maken voor onze bewoners.

Goedemorgen heeft ruimte om meer medewerkers in te zetten dan in een regulier verpleeghuis. We werken met een bezetting van circa 1 begeleider op circa 5 bewoners. Buiten Fieke & Janique, zijn dit allemaal mensen die werken in de directe dagelijkse zorg en begeleiding voor de bewoners. Op deze manier kunnen we meer persoonlijke aandacht bieden.

Werkzaam zijn bij Goedemorgen vergt een authentieke liefde voor het vak, een grenzeloos hart, geduld in overvloed, een rijkdom aan ervaring en de juiste expertise en persoonlijkheid. Deze essentiële eigenschappen vormen de pijlers waarop ons team zorgvuldig wordt samengesteld.

Achter onze persoonsgerichte zorg schuilt een warm en toegewijd team. Maak kennis met de leden van onze Goedemorgen-familie en ontdek binnenkort hoe zij het verschil maken in het leven van onze bewoners.

De Goedemorgen-familie

Teamfoto’s door @D’Emmelie Fotografie

Raad van Commissarissen

Goedemorgen vindt het belangrijk om telkens weer scherp te blijven kijken naar de kwaliteit van de zorg en begeleiding, de bedrijfsvoering en het niveau van de gespecialiseerde dementiezorg. Samen met ervaren mensen uit de zorg en het bedrijfsleven zetten we ons ervoor in om onze visie, kwaliteit en continuïteit te waarborgen. Wij stellen de commissarissen graag aan jullie voor (van links naar rechts):

  • Neuroloog-geriater verbonden aan het UMCG en voorzitter Alzheimer centrum UMCG.

    “Fijne man, betrokken bij diverse wetenschappelijke onderzoeken en heeft tevens een holistische visie betreft dementie. Tevens wilt Jeroen Goedemorgen graag helpen om zich meer te specialiseren in dementie zorg en begeleiding.”

  • Bedrijfskundige en ervaren bestuurder en leider geweest van uiteenlopende bedrijven.

    “Warmhartig, to the point en we hebben Bert de afgelopen tijd mogen ervaren als een heel prettige steun bij uiteenlopende vraagstukken.”

  • GZ-psychologe, heeft zelf een zorgorganisatie opgezet In2Psy en heeft veel ervaring als zorgondernemer.

    “We zien Marloes als een fijne adviseur betreft HR vraagstukken en ook als sparringspartner betreft teambuilding, persoonlijke ontwikkeling van collega’s individueel als wel in teamverband. Tevens is de ervaring van Marloes als zorgondernemer voor ons ontzettend waardevol.”

“Ik geniet altijd van mijn werk. Het contact met de bewoners is fijn. Maar als ik een creatieve activiteit bedenk dan is er soms een bewoner die geen zin heeft om mee te doen. Maar als ik vervolgens de activiteit in stapjes uitleg en ondersteuning biedt wil het gebeuren dat een bewoner toch mee doet. En als de bewoner dan heel blij is met het eind resultaat, ben ik ook blij. Of bijvoorbeeld als ze genieten van een voeten (bad)massage. Of een ritje met de duo fiets door het bos. Dan voel ik dat ik echt veel geluk heb met deze mooie baan!”

Activiteitenbegeleider

Ruth Lievers