Veelgestelde vragen

Home / Veelgestelde vragen / Algemene vragen

Algemene vragen

  • De bewoners bij Goedemorgen hebben een vorm van een dementie, zoals Alzheimer of vasculaire dementie. Aangeboren geheugenproblemen of veroorzaakt door een trauma komen weinig voor, omdat dit een andere zorgbehoefte vraagt dan die wij bieden. Om bij Goedemorgen te kunnen wonen is in ieder geval een CIZ-indicatie 4 of 5 noodzakelijk.

  • Binnenkort leest u welke ervaringen anderen hebben met Goedemorgen. Wij brengen u ook graag in contact met familieleden en verwanten van onze huidige of voormalige bewoners, zij vertellen u graag over de ervaringen die zij hebben.

  • Bewoners bij Goedemorgen doen wat zij gewend waren te doen thuis. Een dag kan natuurlijk bestaan uit allerlei dagelijkse bezigheden als de was vouwen, koken of boodschappen doen. Maar ook veel mensen wandelen, schilderen, bewegen (eventueel met ondersteuning van onze activiteiten begeleider en fyshiotherapeut), puzzelen of zijn creatief bezig bij ons. Alles mag en alles kan. Kom gerust eens kijken.

    U kunt ook op Facebook en Instagram bekijken welke activiteiten regelmatig ondernomen worden om een indruk te krijgen.

  • U kunt altijd doneren aan Goedemorgen en een specifiek doel selecteren. Uw bijdrage helpt ons bij het vervullen van wensen die niet gedekt worden door Wlz of andere financiële middelen.

    Indien u een specifiek doel in gedachten heeft, kunt u dit aangeven in het contactformulier onder het onderwerp 'Donatie'. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Uw bijdrage maakt een verschil!

  • U kunt informatie of een brochure aanvragen bij onze locatie leider via ons contactformulier.

  • U kunt altijd bij onze locatie leider terecht voor een rondleiding. Selecteer het onderwerp 'Persoonlijke rondleiding' in het contactformulier, en zij zal graag een afspraak met u maken. Tijdens de rondleiding bespreekt zij de belangrijkste wensen en mogelijkheden voor het wonen bij Goedemorgen. We kijken ernaar uit u te verwelkomen!

  • Klachten of verbeteringen kunt u het beste bespreken met onze locatie leider. Zij kan de situatie meteen met u bespreken. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht altijd indienen volgens onze klachtenprocedure. Hier leest u alles over op de pagina ‘klacht indienen’.

We maken graag kennis met u