Veelgestelde vragen

Home / Veelgestelde vragen / Vragen over en voor familie

Vragen over en voor familie

  • Wij gaan graag persoonlijk met u kennismaken en leiden u dan graag rond in ons kleinschalige huis. Op deze manier kunt u goed sfeer proeven en voelen of Goedemorgen goed voor u voelt. U kunt contact opnemen met onze locatie leider..

  • Uw familie krijgt regelmatig van de begeleiders en locatie leider updates over hoe het met dierbare gaat. Dat gaat via regelmatige overlegmomenten, maar ook via normale dagelijkse communicatie en via de dagelijkse rapportage. Op deze manier kunnen we laten zien wat uw dierbare bezighoudt, wat er gebeurt in het woonhuis en wat uw dierbare meemaakt. Als er reden is om iets te veranderen in het dagritme, medicatie of andere zorg van uw dierbare, dan zal de locatie leider natuurlijk altijd contact opnemen. Daarnaast mogen rapportages over de zorg die we aan uw dierbare leveren altijd worden ingezien. Twee keer per jaar houden wij een evaluatie gesprek, die wij ook vastleggen. Tevens kunt u als verwant ook gebruik maken van Caren Zorgt, een online dossier. Zo kunt u meelezen met rapportages, het zorgplan inzien van uw dierbare en informatie uitwisselen.

  • Ja, familie en vrienden mogen bij ons altijd langskomen. Er zijn geen bezoekuren of maximale aantallen bezoekers. Iedereen is altijd welkom zolang u het bezoek van te voren aankondigd bij het begeleidende team.

  • Ja, het is het thuis van de bewoners en gasten van hen mogen natuurlijk mee-eten. We koken graag wat extra voor bezoek. Wilt u graag mee-eten dan vragen wij u om dit van te voren even aan te geven bij het begeleidende team.

  • Ja, het mogelijk om bij ons te blijven slapen. Wij kunnen een bed bijschuiven in het appartement van uw dierbare.

  • Wij kunnen uw gegevens niet bekijken. Dit gaat allemaal via het platform van Caren. U kunt het beste ondersteuning zoeken in hun handboek of contact opnemen met de helpdesk van Caren via info@carenzorgt.nl.

We maken graag kennis met u